2013. szeptember 13., péntek

I.fejezet 5.rész

Sziasztok! Kicsit nagyon furára sikeredett ez a rész és rövidre... Nagyon sajnálom de megpróbálok sietni a következő résszel! ( Amúgy azt elárulom, hogy én nem utálom Eleanort, csak így jön ki a sztori lényege!) Remélem azért jó lett! Addig is jó olvasást! :)

*Hope szemszöge*



-Bocs! Próbáltam sietni.-Ültem le mellé.
-Már meg mi történ? Csak akkor szoktál késni ha valami baj van. És nem mond, hogy nincs semmi baj mert látom rajtad!-Túl jól ismer. 
-Röviden, vagy az egész sztorit akarod hallani?
-Röviden! Hisz tudod, hogy én nem csak itt akarok ülni egész nap, hanem vásárolni is akarok!
-Jó! Röviden.-Vettem egy nagy levegőt és folytattam.- A lényeg az, hogy a drága bátyám és Eleanor titokban "együtt" vannak.
-De Az nem Lou-val van együtt?- Igen. Liz sem bírja El-t, mióta tönkretette a kapcsolatát élete szerelmével.
-De... Jól van! Inkább mennyünk innen. El akarom felejteni ezt, és jól akarom érezni ma magam.
-Indulhatunk?-Állt fel az asztaltól.
Én is felálltam és mentem utána. Öt perces séta után oda is értünk a kedvenc boltunkhoz. Amint beléptünk a boltba Liz el is rohant valamerre. Én is elindultam, de nem találtam semmi olyat amit szívesen felvennék bármikor, ezért úgy döntöttem megkeresem az én egyetlen barátnőmet.
-Ugye nem akarod ezt megvenni?
-Igen. Meg akarom venni! Lehet, hogy most egy szép nyárnak fogunk elébe nézni!
-Te tudod!
Még egy kicsit elemeztem a ruhát, és rájöttem, hogy azért tényleg jó ez a ruha :
-Elmegyek felpróbálni! Ne nézz így rám! Te is jössz. Kell a véleményed.-Fogta meg a kezemet és rángatott maga után.
Sok gyönyörű ruha mellett mentünk el mire végre odaértünk a próbafülkékhez. Hirtelen megtorpantam és nem tudtam tovább menni. Liz értetlenül nézett rám, de én csak vissza húztam magam mellé.
-Nézd!-Suttogtam.
Amíg Ő tátott szájjal nézett, én addig cselekedtem, és elővettem a telefonomat és csináltam gyorsan egy képet.
-Minek csináltad aszt a képet?-Érdeklődött miután feldolgozta a látottakat.
-Ha kéne akkor legyen bizonyítékom, hogy én nem hazudok, és, hogy végre Lou is felfogja, hogy nem hozzá való! Amúgy nem fel akartad próbálni a ruhát?
-De. De te biztos nem fogsz oda jönni!
-Nem! Itt foglak vári!-Liz csak rosszallóan nézett rám, de elindult.
Mielőtt odaért volna a szerelmespár szétrebbent egymástól. Elizabeth csak rosszallóan nézett rájuk.
-Bár csak lebuknátok mindenki előtt...-Motyogta és bement az egyik fülkébe.
-Ha Elizabeth itt van, akkor Hope is!-Szólalt meg gúnyosan Eleanor. 
-Keressük meg Őt, mert tisztázni akarok mindent.-Közölte és elmentek valamerre.

1 megjegyzés: