2013. szeptember 22., vasárnap

I.fejezet 7.rész

Ki kerestem a névjegyzékből Liam nevét és rányomtam a hívás gombra. Három csengés után fel is vette...

*Hope szemszöge*

-Hol a francba vagy? Már mindenki nagyon aggód érted!-Vette fel a telefont Liam. 
-Nyugi...Amúgy mi a franc bajom lehetne? Á! Bocs az előbb le írtad!-Egy kicsit... Jó! Nagyon felidegesített ezzel, hogy azt mondta mindenkinek! Én? Már most tudok mondani egy személyt aki a föld alá se kívánna engem. És ha belegondolok akkor szerintem tényleg nem hiányozok senkinek! 
-Jó! Liz-nél vagy?
-Igen! De...
-Tíz perc és ott vagyok érted! És remélem nincs semmi ellenvetésed!-És lerakta a telefon. 
Már most félek. Miről akar velem beszélni? Most is fel tudnék rakni több száz kérdést, de nem kapnék rá választ. 
-Ki volt az?- Jött oda hozzám Liz egy újabb ruhában.
-Jó ez a ruha! Amúgy Liam.-Mikor kimondtam Liam nevét kicsit furán nézett rám.
-Mit akart?-Szaladt oda mellém.
-Rájött, hogy már nem csak Ő tud a titkos kapcsolatról, hanem én is. És amúgy beszélni akar velem.
-Mikor?
-Tízperc múlva itt van. 
-Most azonnal felállsz innen és lemész. Nem érdekel, hogy mit mondasz! DE akkor beszélni fogsz vele!-
Nem akartam veszekedni, mert úgy is Ő fog nyerni.
-Jó! De előtte tudsz adni valami melegebb ruhát?-Alig fejeztem be a kérdést, már el is tűnt, és ezzel az összeállítással tért vissza:
-Kösz...
-Nyugodtan öltözz. Addig én lemegyek.
Válaszolni sem tudtam, mert Ő már nem volt sehol. Gyorsan felvettem a szürke farmert és a hozzá illő szürke pólót és még a hozzá illő szintén szürke cipőt, amit  úgy érzem már nem fog vissza kapni... Felvettem a fotelból a telefonomat és már indultam is le. 
Amint le értem már kopogtak is az ajtón.
-Ugye még ma látlak?-Jött a konyhából szeretett barátnőm.
-Remélem. De nem baj hogy ha ma itt alszom majd?
-Nem! De azért siess, mert ha jól hallottam már itt van! Szia!-És ment vissza a konyhába.
Oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Tényleg Laim állt előttem, egy cseppet sem boldogan.


Nagyon nagyon nagyon sajnálom, hogy ilyen rövid lett! De még most elkezdem írni a következő rész! ÉS nagyon köszönöm a rendszeres olvasókat! De sajnálom, hogy nem kaptam egy kommentet sem ami a sztorihoz kapcsolódik. Nagyon sajnálom de mostantól csak 2-3  komment után hozok részeket. Nagyon sajnálom de ezt muszáj volt...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett IMÁDOM!!! ♥♥ Csak így tovább abba nem merd hagyni és én nagyon kiváncsi vagyok mi fog történni a kövi részben siess vele!! :DD

    VálaszTörlés
  2. Köszi! És sietek! Nem sokára kint lesz a következő rész!

    VálaszTörlés